POLSKA - KUJAWSKO-POMORSKIE
mobile: +48 602 139 352

www.adv-travel.pl
info@biuroadventure.pl

BIURO PODRÓŻY "ADVENTURE" POWSTAŁO W 1996 ROKU W TORUNIU.

Nasza działalność rozpoczęliśmy w 1996 r. w Toruniu, przy ul. Lelewela 10 / 8 - pod nazwą Biuro Turystyczno - Usługowe Adventure organizując i przeprowadzając 9-dniową, objazdową wycieczkę do Paryża. Po trasie zwiedziliśmy Getyngę, Kassel, Luksemburg a w drodze powrotnej przez 2 dni byliśmy w czeskiej Pradze.

Obecnie biuro nasze działalność prowadzi w dwóch Oddziałach: w Toruniu i w Bydgoszczy.
Systematycznie rozszerzaliśmy oferty naszych imprez turystycznych organizując i przeprowadzając wycieczki do Londynu, Brukseli, Berlina i Poczdamu, Wiednia i Wilna, Włoch, Hiszpanii, Norwegii, Szwecji, Danii. Niezależnie od wycieczek zagranicznych prowadziliśmy wycieczki krajowe do różnych interesujących miejscowości. Z ofert naszych korzystali nie tylko klienci indywidualni, lecz również szkoły i zakłady pracy. Ostatnio bardzo udanymi były, ciesząc się dużym powodzeniem u klientów - imprezy wypoczynkowe - szczególnie wczasy w Hiszpanii (Costa Brava i Majorka) ale również i w Norwegii.

Ciągle rozwijamy się, poszerzamy naszą działalność. W czerwcu 1999 r. otworzyliśmy nowy lokal pod nową nazwą: Biuro Podróży Adventure z siedzibą w Toruniu, przy ul. Wojska Polskiego 43. W chwili obecnej występujemy jako spółka cywilna i w listopadzie 2005 roku otworzyliśmy drugi lokal w Bydgoszczy przy ul. Żwirki i Wigury 35 A.

ADVENTURE biuro podróży wycieczki grupy zorganizowane wypoczynek w Polsce za granica kolonieADVENTURE biuro podróży wycieczki grupy zorganizowane wypoczynek w Polsce za granica kolonieADVENTURE biuro podróży wycieczki grupy zorganizowane wypoczynek w Polsce za granica kolonieADVENTURE biuro podróży wycieczki grupy zorganizowane wypoczynek w Polsce za granica kolonie

AKTUALNIE PROPONUJEMY:

1. Imprezy turystyczne organizowane przez nasze biuro:
- wycieczki do różnych miast Europy, np.: Paryża, Londynu, Wiednia, Pragi, Wilna, Rzymu; imprezy te mogą być organizowane zgodnie z życzeniami klientów grupowych (szkoły i zakłady pracy),
- zorganizowany wypoczynek dzieci i młodzieży w różnych stronach Polski i w różnych krajach Europy.

2. Oferty polecanych przez nas Biur Podróży:
- wczasy, wycieczki, obozy, kolonie letnie, krajowe i zagraniczne ( na cały świat), w szczególności:
- wczasy krajowe i zagraniczne (szeroki wybór),
- wczasy lecznicze krajowe i zagraniczne,
- wycieczki objazdowe i pobytowe, do wyboru: dojazd własny, autokarem lub samolotem,
- kolonie letnie, obozy młodzieżowe w kraju i za granicą.

CHĘTNIE PODEJMIEMY SIĘ WSPÓŁPRACY Z BIURAMI PODRÓŻY ROSJI, UKRAINY, LITWY, ESTONII, BIAŁORUSI I Z INNYCH KRAJÓW ROSYJSKO-JĘZYCZNYCH W ZAKRESIE:

- wspólnej organizacji wycieczek po Polsce a także z noclegami w Polsce i krótkimi wycieczkami do Pragi, do Berlina, do Bratysławy, wspólnej organizacji wycieczek do różnym państw europejskich (mamy w tym zakresie bogate doświadczenie), dla dorosłych ale również i dla młodzieży,
- wspólnej organizacji wypoczynku Waszych dzieci i Waszej młodzieży u nas w Polsce; chętnie, jeśli wyrazicie taką potrzebę - wspólnie z naszą młodzieżą, wspólnej organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży w różnych krajach europejskich.

W sprawach tych, prosimy o korespondencję w języku rosyjskim, angielskim albo niemieckim, przesyłając ją pocztą elektroniczną: info@biuroadventure.pl